Kapsalon

Mensen die echt waarde hechten aan hun haar, die gaan eens per zes weken naar de kapper. Want dat is zo ongeveer de tijd waarin je haar dermate groeit dat er van het aangemeten kapsel weinig meer over is. De moderne kapper stuurt je in de zesde week na je behandeling een reminder via de mail, om je te herinneren aan dit feit. Uiteraard kun je online dan ook meteen een afspraak maken.

 

Gelukkig is de stempelkaart niet gemoderniseerd

Het is de kapper anno 2019, een moderne zaak waar gebruik gemaakt wordt van digitale technieken en waar je jezelf allerlei kapsels aanmeet. Hoe? Door een foto van je hoofd te laten maken en vervolgens een programma van de kapper te gebruiken waarin je door te swipen allerlei kapsels op jouw hoofd kunt plaatsen. Weet je meteen of dat kapsel dat jij van plan bent je aan te laten meten eigenlijk wel bij de vorm en omvang van je hoofd past. Wat gelukkig niet gedigitaliseerd is bij de kapper is de stempelkaart. De stempelkaart vol en je krijgt een gratis knipbeurt of product. Er zijn kappers die nog wel eens voor een stickers willen kiezen, daarmee houdt de modernisering van de klantenkaart gelukkig wel op.

Kapsalon

 

Liefst meerdere, felle kleuren in het haar van de vrouw

Knippen en snijden, wassen, föhnen, watergolven, extensions, highlights en vooral kleuren. De moderne kapper moet alles kunnen en zeker kleuren. Zeker vrouwen vinden het leuk om een kleurtje in het haar te dragen en het liefst zelfs meerdere, uitgesproken, felle kleuren. Het kleuren neemt binnen elke kapper Mijdrecht dan ook een steeds prominentere plaats in.

 

Kapper staat bekend om de uitstekende service en klantvriendelijkheid

Wat zeker niet veranderd is in de kapper Mijdrecht is de mate van service, want die is ongekend. Dat zit nou eenmaal in de kappers – die leggen graag mensen in de watten- maar is voor een deel ook noodzakelijk kwaad. De kapper namelijk, heeft in stad en dorp te maken met enorme concurrentie. Als paddenstoelen schieten de kapsalons uit de grond en je moet echt uitblinken wil je in deze tijd een klantenkring opbouwen en houden. Dit kan door de geboden kwaliteit, maar ook de service, sfeer en warmte. Een kop koffie als je zit te wachten, goede lectuur op de leestafel en trendy muziek uit de speakers. Het zijn ook belangrijke elementen voor de kapper van nu, die moet vechten voor elke individuele klant.

 

Bezoek de website voor meer informatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *